Saturday 27 November 2010

Ku turuti segalanya

Ku turuti segalanya.. walau pedih.. aku yg merasainya.. segalanya kelebihan pada dirinya.. perasaan ku.. segalanya tak diendahkan.. apa yg aku dpt..? segalanya kemenangan bagi nya.. kelebihan dan segalanya pada dia.. itu lah aku sentiasa disisih.. tak apalah.. asalkan puas hatinya dan kegembiraannya.. walau yg ingin ku dapatkan kembali yg tak sepatutnya dia miliki tak dikembalikan.. dia sememangnya tidak memikirkan org lain.. hanya kegembiraan diri sejak dahulu.. aku pasrah walau kecewa... puaskan hatinya.. semoga dia hepi seperti yg dikehendakinya.. yg pastinya.. jelas siapa yg bersalah dan menjadi puncanya... aku tetap aku yg sama seperti dahulu.. meratapi disebalik kehilangan.. gembiralah..

No comments:

Post a Comment

Rampai Pagi Brunei