Sunday 3 October 2010

Aku bukan Kaya..

Aku tidak dilahirkan dalam keluarga yg kaya.. tidak berharta.. tp dilimpahi dengan ilmu.. pegangan.. dan didikan.. diselubungi oleh kesusahan dan keperitan hidup. Kini aku memiliki setiap impian dari kekecewaan. Perniagaan.. Syarikat.. di dalam dan luar negara. Biar pernah dihina dan diketawakan hanya kerana komunikasi.. tetapi disini.. aku disanjung.. aku dipandang tinggi hanya kerana idea-idea ku dalam perubatan. Aku tidak dihina.. aku tidak di maki hamun seperti sesetengah manusia yg memandang rendah pada seseorg.. sedangkan manusia itu jahil.. angkuh dan hidup dgn kepuraan bertopengkan kemasyuran.. hahaha.. aku miliki kejayaan tanpa sesiapa yg pernah ku sanjung.. ku jadikan hinaan dan cacian itu suatu peransang kehidupan. kerana aku lebih mulia dan sesiapa..

No comments:

Post a Comment

Rampai Pagi Brunei