Friday 6 August 2010

Siapa aku sekarang?...

Siapa nih... siapa pula dia..? aku kah yg dahulu... hihuhihi.. mmg aku.. aku yg dahulu... yg menemui impian..
Kini.. aku memiliki... aku dah memiliki dan dimiliki.. cuma bezanya aku sekarang.. setelah aku memiliki dan dimiliki.. aku akan pertahankan.. kerana telah ku rasai... diriku tidak pernah menjilat kembali setelah diludah... hihihihi..

Untuk itu aku tak akan meludah.. segalanya akan ku pertahankan.. walau aku ini sudah tidak seperti diriku lagi.. aku akan mempertahankan milik ku.. sehingga berakhirnya nyawa... walau yg dipertaruhkan adalah nyawa.. ku.. ketahuilah... andai siapa yg menghina dan menggugat milikku... darah dan nyawa anda didalam dendamku sehingga akhir hayat... aku tetap aku yg sudah dipenuhi kebencian walau telah memiliki cinta dan kasih sayang.. harapan ku semoga cintaku melebihi dendamku... aku meniti segalanya...

No comments:

Post a Comment

Rampai Pagi Brunei